Společnost Tesco patří mezi přední maloobchodní prodejce na českém trhu. Není však „jen“ obchodníkem. Stejně jako o potřeby a přání zákazníků se v rámci CSR stará o životní prostředí, společnost, jejíž je součástí, i město, ve kterém působí. Ruku v ruce s tím jde strategie společnosti být vždy obchodem, který se přizpůsobuje konkrétnímu trhu v dané zemi, prostředí a zvykům místních zákazníků.
Tesco bylo několikrát oceněno za své služby odbornou i širokou veřejností. Základem filosofie společnosti je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly. V letech 2004, 2006 a 2007 bylo Tesco v soutěži GE Money Multiservis vyhodnoceno jako Obchodník roku. Zároveň drží také titul Profesionál roku 2007 a Hypermarket roku v letech 2004, 2006, 2007 a 2008, Hypermarket/supermarket roku 2009 a TOP Retailer 2008/2009.
Ocenění dostalo Tesco i za příkladnou péči a přístup ke svým zaměstnancům, a to v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, která je určena firmám zaměstnávajícím sociálně či zdravotně znevýhodněné osoby.
Společnost svým zaměstnancům poskytuje zaměstnanecké kurzy a školení, příležitost pro kariérní růst a speciální programy pro absolventy středních a vysokých škol. V roce 2005 bylo Tesco také ohodnoceno v soutěži Personální projekt.
Celosvětově významnou cenu Energy Globe Award v kategorii Země Tesco získalo v roce 2008 za výstavbu energeticky úsporného obchodu v Žatci.
Přes video rozhovory se dostanete ke správným lidem. Získáte přístup k volným místům a novinkám.
Není důležité kolik toho umíte, ale kolik se díky inovativním firmám naučíte pro vaši budoucnost.
Po konzultaci automaticky soutěžíte o 10x láhev cenného vína z Mutěnic.